Pripravujeme

V blízkej budúcnosti Vám budeme môcť poskytnúť aj naše ďalšie autobusy,ktoré sú vo veci vývoja a výroby. Patria k nim: nízkopodlažný elektrobus, low-entry autobus a taktiež autobus na LNG.

NOVINKA


Mestský LEONIS EV

Mestský autobus Leonis s plne elektrickym pohonom je určený na prepravu osôb v mestách a na kratšie vzdialenosti s akčným rádiusom 250km na jedno nabitie batérií a spotrebou 0.94kW/km.  Vnútorný priestor autobusu a rozmiestnenie sedadiel zodpovedajú požiadavkám pre mestskú prevádzku. Nachádzajú sa tu komfortné sedadlá, ktoré sú čalúnené tkaninou od výrobcu. K uznávanému štýlu vozidla prispieva aj nové poňatie presklenných plôch, ktore umožnujú lepšiu viditeľnosť a pôsobia odľahčeným dojmom. Poskytujú dokonalý výhľad cestujúcim, ktorí to vo vozidle ocennia. Cestujúci môžu do autobusu nastupovať tromi dvojkrídlovými dverami. Prvé dvere nájdeme v prednej, druhé v strednej a tretie v zadnej (za zadnou nápravou) časti. Autobus je vybavený mechanickou nástupnou rampou a na požiadanie je možné namontovať aj hydraulickú nástupnú rampu. Autobus spĺňa všetky požiadavky na modernú mestskú prepravu osôb. Kapacita vozu je 32 sediacich a 67 stojacich cestujúcich.
Výhody:
  • nízka hlučnosť
  • nulové emisie
  • nízka spotreba el.energie
  • nízke náklady na údržbu
  • spotreba energie 0,9 kW/km
  • zvýšený komfort jazdy

TECHNICKÉ PARAMETRE:

Rozmery vozidla v mm:
  • dĺžka: 12 000
  • šírka: 2 550
  • výška: 2 720
  • rázvor: 5 900
  • rozchod predných kolies: 1 930
  • rozchod zadných kolies: 1 800

Hmotnosť vozidla v kg:

  • celková/pohotovostná: 18 000
  • na prednú nápravu: 6 500
  • na zadnú nápravu: 11 500
Karoséria:
  • Montovaný skelet zváraný z tenkostenných profilov, opláštený lepeným pozinkovaným plechom, predná a zadná časť, predný a zadný diel plast – sklolaminát, dosky ABS a hliník.
  • Sklá karosérie kalené-lepené.
  • V blízkej budúcnosti pribudnú vymeniteľné plastové bočné panely.

Hnacia jednotka:

  • Ziehl Abegg náprava s 2 elektropohonmi priamo v kolesách
  • Celkový výkon 182 kW max / 113 kW nom
  • Otáčky: 2700 Nm nom.
  • Napätie: 400 V – 700 V
  • El.prúd max.: 500 A
  • Electronika:integrovaný systm integrated power electronic
  • Chladenie : vodou  (motor & elektronika)
  • Brzdy: Podpora pre zadné brzdy na zadnej náprave prostredníctvom E-machine ( vrátane rekuperácie)
  • Efektivita: do 94%
  • Veľkosť pneumatík: SuperSingle 455/45R22.5
  • Rozmer diskov: 22,5“ x 15“
  • Senzorika: Teplota (motor a elektronika), rýchlosť

Batérie:

  • Samsung SDI 60Ah 630V umiestnené a streche autobusu
  • nabíjanie 3-4 C
  • BMS modul
  • životnosť batériových článkov 20 rokov
  • záruka 8 rokov
  • pracovná teplota od -40°C do +60°C pri nabíjaní
  • pracovná teplota od -40°C do +60°C pri vybíjaní
  • bezúdržbový systém batérií
  • dobitie batériových článkov je možné pomalým spôsobom v trvaní 3 hodín alebo rýchlonabíjaním v trvaní 1 1/2 hodiny
  • batérie nepotrebujú žiaden ohrev ani ventiláciu


Taurus 8,8 m

V záujme maximálne uspokojiť priania a požiadavky zákazníkov, pripravuje náš konštrukčný tím 8,8 metrový autobus Taurus . Autobus bude určený pre prímestskú dopravu. Taurus sa bude vyznačovať výrazne nižšou spotrebou pohonných hmôt ako aj celkových nákladov pri minimálnej strate využiteľného priestoru . Pre priblíženie Vám ponúkame aspoň jeho technické parametre:

Motor: Cummins ISBe 6 Radový štvorvalec . Spĺňa normu EURO 6. Vyznačuje sa vysokou kultúrou chodu a nízkymi nákladmi na spotrebu ako aj údržbu.
Výkon: 152 kW (207 HP)
Objem: 4.5 L
Krútiaci moment: 760 Nm @ 1400-1800 RPM
Predná náprava: VOITH
Zadná náprava: DANA
Kotúčové brzdy vpredu aj vzadu.
Prevodovky: V ponuke bude prevodovka ZF 6 S 1010 BO – 6 stupňová mechanická a
Automatická prevodovka ZF Ecomat 4 - 6 stupňová s integrovaným retardérom
Retardér: TELMA ( v prípade mechanickej prevodovky )
Nezávislé kúrenie: Webasto
Klimatizácia: (podľa vlastného výberu, Webasto, Termoking...)
Pneumatiky: Matador 285/70 R 19,5


Autobus Low-entry

V krátkej dobe sa na montážny pás dostane náš prvý Low-entry autobus . Autobus bude určený pre prímestskú dopravu. Ihneď po dokončení a po prvých testovacích jazdách Vám prinesieme prvé fotky. Pre priblíženie Vám ponúkame aspoň jeho technické parametre:

Motor: Cummins ISBe 6 Radový šesťvalec odskúšaný v modely Fenix. Spĺňa normu EURO 6. Vyznačuje sa vysokou kultúrou chodu a nízkymi nákladmi na spotrebu ako aj údržbu.
Výkon: 184 kW (250 HP)
Objem: 6.7 L
Krútiaci moment: 1020 Nm @ 1500 RPM
Predná náprava: ZF typ: RL 75 EC
Zadná náprava: ZF typ: A 132
Kotúčové brzdy vpredu aj vzadu.
Prevodovky: V ponuke bude prevodovka ZF 6 S 1200 BD – 6 stupňová mechanická a
Automatická prevodovka ZF Ecomat 4 - 6 stupňová s integrovaným retardérom
Retardér: TELMA ( v prípade mechanickej prevodovky)
Nezávislé kúrenie: Webasto
Klimatizácia: (podľa vlastného výberu, Webasto, Termoking...)
Pneumatiky: Matador 275/70 R 22,5

Spoločnosť

TROLIGA BUS

Spoločnosť TROLIGA BUS, spol. s r.o. patrí v súčasnosti medzi popredných výrobcov autobusov v Slovenskej republike. Veľkej popularite sa tešia autobusy Leonis, Fenix a Sirius, zabezpečujú pohodlie a bezpečnosť pri nízkych prevádzkových nákladoch.

autobus
created by | webex media